Din Kurv er tom
Handelsbetingelser
1. Håndtering af personlige oplysninger – “Persondatapolitik”.
Første gang du handler hos Pokeshoppen.dk bliver du oprettet som kunde med et brugernavn og kodeord efter eget valg. Ved oprettelsen udfyldes navn, adresse til levering og et Telefonnummer.
Informationerne bliver gemt hos Pokeshoppen.dk så du ved fremtidige køb kan anvende samme konto og slippe for at udfylde alle informationerne igen. Brugerkontoen har også den smarte funktion at du til enhver tid kan logge ind og se fakturaer/status på bestillinger du har placeret.
- Alle private informationer og oplysninger der modtages via websitet eller emails opbevares sikkert og beskyttet.
- Informationer og oplysninger vil aldrig blive vidergivet eller misbrugt.
- Der vil til alle tider bliver gemt en kopi af kundens faktura/informationer hos Pokeshoppen.dk – skulle denne efterspørges af kunden.
- Der registreres ingen andre personfølsomme oplysninger, på noget tidspunkt – betales der med betalingskort foregår det via en certificeret indløser – Pokeshoppen.dk får aldrig adgang til kunders betalingskort direkte.
- Ønsker du at dine informationer bliver slettet eller ændret hos Pokeshoppen.dk er dette til enhver tid muligt. Skriv en mail til Info@pokeshoppen.dk hvis det er tilfældet.
Klik her for at læse mere om vores Privatlivspolitik.
2. Køb af varer.
På webshoppen Pokeshoppen.dk kan du gøre tilbud om at købe produkter i webshoppens katalog. Ved afslutningen af bestillingen får du tilsendt en ordrebekræftelse. Der kan i enkelte situationer opstå ukorrekt lagerstatus, og du vil derfor modtage en refusion på de vare der mod forventning ikke er på lager. Vi forbeholder os retten til at annullere dele af eller hele bestillingen – i et sådant tilfælde vil betalingen for fjernede produkter (eller evt. hele bestillingen) naturligvis blive ført tilbage.
- Der vil i mindst 2 år blive gemt en kopi af kundens faktura/informationer hos Pokeshoppen.dk – skulle denne efterspørges af kunden.
- I tilfælde af annullering af en bestilling fra kundens side, vil betalingen naturligvis blive ført tilbage – hvis der er gjort særlig aftale vedrørende depositum eller lignende, vil dette ikke kunne blive tilbageført.
- Udsalgsvarer såvel som produkter på tilbud eller med en begrænset salgsperiode sælges kun så længe lager haves.
- Som udgangspunkt er alle varer vi sælger, enkeltkort er i standen “Near Mint” medmindre andet er angivet i navnet. I særtilfælde kan varer være nedsat på grund af brugt eller beskadiget stand.
- Billeder af produkter er vejledende, og vil ikke altid være billeder af det konkrete produkt som man køber. Billederne vil være af samme type kort man køber, men ikke nødvendigvis det eksakte kort. Her kan der forespørges billeder af det eksakte kort via mail. Hvis der er forskel på billedet og navnet, eller på billedet og beskrivelsen, vil det være navnet/beskrivelsen der er gældende.
- Webshoppen viser altid det nuværende lagerstatus +/- 48 timer. der vil derfor i enkelte situationer hvor at et eller flere kort er udsolgt, og du vil derfor modtage en refusion på disse kort
3. Priser & Moms.
Pokeshoppen.dk henvender sig primært til det danske marked, derfor er alle priser angivet i Danske Kroner (DKK). Alle varer bliver solgt med brugtmoms ordningen, og momsen indgår i den pris du ser
- Vi sender / sælger gerne til udlandet (inklusiv Grønland). Ønsker du at sende til udlandet bedes du sende os en mail for at få oplyst en pris. Dette gøres til: Info@pokeshoppen.dk
- Leveringsomkostninger og eventuelle gebyrer oplyses inden køb.
4. Betaling.
Betaling for bestilte varer kan ske ved brug af bankoverførsel, kreditkort, eller PayPal.
Vi tager imod Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og mange andre typer af kreditkort.
Vælges bankbetaling, vil vores kontonummer fremstå på fakturaen. Du kan enten overføre fra egen konto til vores, eller besøge en Danske Bank / Post huset og indsætte beløbet direkte. Der er normalt 1 hverdags behandlingstid på bankoverførsler. Skriv bestillingsnummer eller navn på overførsel så vi kan genkende den.
5. Levering & Forsendelse.
Vi tilbyder forsendelse med enten PostNord eller GLS.
- Kunder som har ønsker om at få placeret deres pakke et bestemt sted på modtageradressen kan med fordel tilmelde sig Modtagerflex hos PostNord, eller give GLS en fuldmagt til levering på adressen (efter GLS-pakken er sendt, men før den er leveret).
- Du kan læse mere om Modtagerflex her: https://www.postnord.dk/modtag/fleksibel-levering/modtagerflex
- Du kan læse mere om GLS-engangsfuldmagt her: https://gls-group.eu/DK/da/engangsfuldmagt
- Det er ikke muligt at tilvælge alternativ levering på modtageradressen i kommentarfeltet når du går til kassen hos os, da en sådan ordning altid skal aftales mellem kunden og fragtselskabet.
- Alternativ levering på modtageradressen er kun mulig hvis der er valgt pakkepost med omdeling.
- Valg af alternativ levering på modtageradressen er altid på kundens eget ansvar.
- Vi bestræber os på at få afsendt alle bestillinger inden for 1-10 dage efter modtaget betaling, og de fleste bestillinger leveres inden for 1-2 hverdage af afsendelse!
- Bestillinger kan have længere leveringstid – dette kan skyldes at vi holder ferie. Dette vil altid fremgå af en pop-up eller lign. på hjemmesiden
- Vi har et stort stort udvalg. Dog er dette udvalg baseret på hvilke kort vi har liggende på lager. Har vi ikke der ønskede kort på lager er der ingen garanti for at det kommer på lager eller hvornår. Dette skyldes at vi sælger på kommissionsbasis og derfor ikke selv har ejerskab over vores lager
- Kontakt os hvis der er spørgsmål til leveringstiden på konkrete varer.
- Afhentning af ordre er kun muligt efter særlig aftale, som ligger foregående, bestilling af kort
- Leveringstider gør sig gældende efter valg af forsendelsesmetode og fragtfirma (PostNord eller GLS).
- Hos Pokkeshoppen.dk kan du vælge om din bestilling skal afsendes som brev eller pakke (eller Erhvervspakke)
- Vælges pakke, er forsendelsen forsikret og sporet – dette er desuden den hurtigste leveringsmetode.
- Vælges brev, er forsendelsen hverken forsikret eller sporet, dog er det yderst sjældent at en forsendelse ikke når frem – anbefales ved mindre køb. Det er ikke muligt at sende med brev hvis man køber mere end 20 kort
- (Skulle et brev mod forventning blive væk er vi dog altid til at tale med, de få gange det er sket har vi forsøgt at hjælpe kunden så godt vi kunne.) (Dette er ikke lovpligtigt men gjort som en service for kunden).
- Kontakt os venligst hvis en bestilling ønskes leveret hurtigere eller på anden måde.
- Ekstra forsikring på bestillinger kan nemt arrangeres, igen henviser vi til fragtfirmaets priser.
6. Fortrydelsesret og Retur.
Som køber hos Pokkeshoppen.dk har du fortrydelsesret. Denne ret er obligatorisk når du handler på internettet.
Ønsker du at fortryde dit køb, skal du kontakte os via mail senest 14 dage efter modtagelsen af din pakke. Dette sker på: Info@pokeshoppen.dk
Returforsendelsen skal indeholde en form for identifikation (fx bestillingsnummer) og må meget gerne indeholde en beskrivelse af problemet eller årsag til returneringen. Husk altid at gemme kvittering for afsendelsen. Vil du have hjælp eller yderligere informationer – inklusiv muligheden for at returnere ved hjælp af returlabel – så kontakt os venligst.
- Der er til enhver tid 14 dages fortrydelsesret efter du har modtaget varen.
- Hvis den 14. dag falder på en helligdag, en lørdag, grundlovsdag, den 24. eller 31. december, så udløber de 14 dage på den efterfølgende hverdag.
- Fortrydelsesretten er kun gældende såfremt varen returneres i samme stand og mængde som den blev modtaget i, inklusiv eventuel oprindelig indpakning uden brud på plombering. Salgsværdien af varen må ikke forringes og produktet skal være ubrugt.
- Husk at pakke forsendelsen forsvarligt ind ved returnering! Skulle der ske skade ved tilbagesendelsen mister du din fortrydelsesret.
- Så snart vi har modtaget varerne retur, tilbagefører vi betalingen for disse til kundens bankkonto. Kunden hæfter selv for porto. Også ved returnering med vores returlabel eller ved mangel på afhentning af pakke vil kunden hæfte for returfragt.
Til sælgere på Pokeshoppen.dk
Hvis du er sælger hos Pokkeshoppen.dk gælder følgene
- Der er ingen garanti for at dine kort bliver solgt. Vi gør selvfølgeligt alt hvad vi kan for at tiltrække købere og ofte tilbyder vi at opkøbe resten af din beholdning ved endt salgsperiode
- Som sælger følger vi “first come, first serve” princippet. Det vil sige at er der flere sælger af samme kort, vil det være sælgeren, der først blev indleverede et kort, som vil få sit kort solgt først. Undtagelsen kan være ved sjældne kort, hvor en køber forespørger billeder af de kort der er på lager, og derved selv vælger hvilket kunden ønsker.
- Ved indsendelse af kort, SKAL kortene opfylde de krav, der er beskrevet her. Kort der ikke overholder kravene, vil blive sorteret fra og du som sælger kan risikere et efterkrav på fragt, således kortene kan returneres til dig. Bliver dette nægtet, eller af andre årsager ikke betalt, vil kortene overgå til pokeshoppen, hvor de vil blive kasseret
- Du vil som sælger får dit tilgodehavende ubetalt inden for 7 arbejdsdage
- Pokeshoppen tager 15% i kommission af dit salg. Du for derfor udbetalt de resterende 85%
